michipanda♥

Alla inlägg under maj 2014

Av michipanda ♥ - 10 maj 2014 20:18

Imorn ska jag till badhuset med min Bff Cleo(en av mina bff). Det ska bli kul!!!  

Om det är någon av mina läsare som har sso så kan ni gärna kommentera vad ni heter på sso!





sso=StarStable online. Om ni vill skaffa det så gå in på www.StarStable.com

Det spelat handlar om att man är en gubbe(tjej) som rider på en häst och så kan man göra uppdrag och låsa upp nya plattser osv osv.

Föresten ! Jag har gjort en ny kik så om ni undrar vad jag heter så heter jag mochipanda03



                           HEJDÅ XD

Av michipanda ♥ - 9 maj 2014 10:08

Hejsan! Idag är jag typ frisk så jag ska sova över hos min kompis Nora för när man har varit sjuk så ska man alltid vara hemma och vila en dag även fast man är frisk. Så det gör inget att jag sover över där:D Sist jag sov över där så hade vi super kul. Vi åt nudlar till lunch, fiskpinnar till middag, clite chips och chokladdoppade jordgubbar på kvällen(för det var fredag) och sen en choklad snäcka(jag säger snäcka men det heter inte såXD) och appelsinjuice till frukost.

Och påtal om ingenting: Nu regnar det också  

 

 

                                             BLÄ!!!!  

Av michipanda ♥ - 8 maj 2014 15:54

Det är bara 34 dagar kvar till skolavslutningen!!! WOOOOHOOOOW!

Längtar så mycket! då har man massa tid till sånt som man inte hinner med nu! Och det bästa: Sovmorgon och ingen skola!!! 

  

Följ mig på instagram jag heter: michii_chan

kika mig också! på kik heter jag: kawaiikorven

Av michipanda ♥ - 8 maj 2014 09:30

Idag är jag sjuk! Hemskt va? Nä... det är inte så hemskt. Jag har bara feber som tur är. Idag kommer jag inte att göra så mycket förutom att: Äta nudlar, se på TV, spela StarStable, hålla på med datan, rita och äta hemmagjord yoghurtglass

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards